Cadeautje van de dag! - Reisverslag uit Galu, Sierra Leone van Juf Rochelle - WaarBenJij.nu Cadeautje van de dag! - Reisverslag uit Galu, Sierra Leone van Juf Rochelle - WaarBenJij.nu

Cadeautje van de dag!

Blijf op de hoogte en volg Juf Rochelle

03 Maart 2015 | Sierra Leone, Galu

Vergeet ik toch het mooiste cadeau van de hele dag te beschrijven!

Kenia, Lunga Lunga, maandagmiddag 15uur, 40 graden in de schaduw, afsluiting van de workshopdagen:

Een van de door ons getrainde teachers kreeg het woord om af te sluiten. Hij vertelde dat ze zo dankbaar waren dat we zoveel kennis hadden overgedragen aan hen. Ik kreeg vlinders in m'n buik en was enorm trots, wat een heerlijk compliment. Maar toen richtte hij zich tot de andere teachers;

"Jullie hebben nu zoveel geleerd, we hebben nu zoveel nieuwe werkvormen geoefend en gedaan, laat het hier niet eindigen. Zie dit als een begin. Ga aan de slag. Ga het uitproberen, doe er wat mee in je klas." ( slik...ja nu krijg je me stil, maar hij ging nog even door) " Vanaf vandaag ben je veranderd, je bent een andere leerkracht geworden, je bent niet meer de leerkracht die was. Je bent gegroeid en je bent enorm vooruit gegaan, zet dit door ga zo verder! Ik ben trots op jullie"

Het was maandagmiddag, 15uur, Kenia, Lunga Lunga, 40 graden in de schaduw en ik had kippenvel over m'n hele lichaam...

*wauw*

  • 02 Maart 2015 - 22:17

    Ria Vd Vrande:

    Wauw ja daar doe het voor geweldig.

  • 03 Maart 2015 - 07:41

    Gerard Pippel:

    Hoi, Rochelle. Lees weer met veel belangstelling je verslagen. Wat een belevenissen en ervaringen weer. Fijn zo 'n respons van je Keniaanse collega. Kan me voorstellen dat je daar kippenvel van krijgt in de tropen. Benieuwd naar het volgende verslag! Succes verder.

  • 03 Maart 2015 - 11:51

    Robin,Nina En Khoa:

    Heey juf Rochelle
    Hoe is het daar?
    Hier gaat het goed!

  • 03 Maart 2015 - 11:53

    Santos,Phyra,Laurens,Yrza:

    Lieve Rochelle

    We hebben de foto's gezien.#selfie de foto's waren leuk ✏️✒️✂️

  • 03 Maart 2015 - 11:54

    Alysha:

    Hoi juf Rochelle

    Heb je het leuk in Kenia ?

    Is het eten daar anders zo ja is het lekker???

    Het gaat in de klas een stuk beter alleen met jouw nog beter

  • 03 Maart 2015 - 11:56

    Kirsten En Anne:

    Hallo , juf Rochelle.
    Het gaat goed in ons groepje

  • 03 Maart 2015 - 11:56

    Robin Nina En Khoa:

    We wilden nog even weten hoe de wc's er daar uit zien

  • 03 Maart 2015 - 11:57

    Wessel En Thimo:

    Je bent goed bezig

  • 03 Maart 2015 - 11:57

    Robin Nina En Khoa :


  • 03 Maart 2015 - 11:57

    Joella Dominique Roos Duncan:

    Lieve juf rochelle we missen je heel erg en duncan heeft een beugel. En de dino,s zijn heel mooi geworden. en het gaat heel goed in de klas. Hoe gaat het met jou . gr Joella Roos Dominique Duncan.

  • 03 Maart 2015 - 11:58

    Anne En Kirsten :

    I miss you!,

  • 03 Maart 2015 - 11:59

    Sanne:

    Heel er leuk

  • 03 Maart 2015 - 13:45

    Freek En Annelies Ritmeijer:

    Hoi juf Rochelle,
    Wat een prachtige werkervaringsreis daar in het verre Afrika.
    Heel bijzonder dat we je belevenissen kunnen volgen door je reisverslagen.
    Geniet van het mooie Kenia en nog heel veel onderwijs plezier toegewenst!
    Freek en Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juf Rochelle

Dit jaar mag ik vanuit mijn werkgever, de Ato-scholenkring, waar ik werk als leerkracht, mee met het project Teachers 4 Teachers. Ato-scholenkring steunt dit project en 2x per jaar gaat deze organisatie naar Kenia om daar leerkrachten te ondersteunen en workshops te geven. In de voorjaarsreis mogen 2 leerkrachten mee en in de najaarsreis gaan directeuren mee. En dit jaar ben ik de mazzelkont: 26 februari mag ik 10 dagen afreizen naar Ukundu, Mombassa, Kenia! Ik voel me zeer vereerd en heb er ontzettend veel zin in!! In dit dagboek ga ik beschrijven welke voorbereiding ik heb, wat er allemaal op mijn pad komt, wat ik meemaak en wat me bezig houdt. Ik hoop dat veel mensen met plezier zullen meelezen

Actief sinds 16 Dec. 2014
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 7813

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 08 Maart 2015

Kenia, Teachers 4 Teachers

Landen bezocht: